מחנה קיץ לתיאטרון
top of page
Theater Camp

מחנה קיץ לתיאטרון

רביעי | Wednesday

27.12 | 21:00

רביעי קאלט - סינמטק 3

Fiction, 92 Min, 2023, USA

Source language: English

Subtitles: Hebrew

Director: Molly Gordon, Nick Lieberman

Actors: Molly Gordon, Ben Platt, Noah Galvin

עלילתי, 92 דקות, 2023, ארה"ב

שפת מקור: אנגלית

כתוביות: עברית

בימוי: מולי גורדון, ניק ליברמן

שחקנים: מולי גורדון, בן פלאט, נואה גאלווין


Tony Award winner Ben Platt and Molly Gordon star in the new original comedy Theater Camp as Amos and RebeccaDiane – lifelong best friends and drama instructors at a rundown camp in upstate New York. When clueless tech-bro Troy arrives to run the property (into the ground), Amos, Rebecca-Diane and production manager Glenn band together with the staff and students to stage a masterpiece, and keep their beloved summer camp afloat. A winning comedic ensemble, limitless creativity, crazy characters and plenty of wild and absurd situations will leave the audience crying with laughter – this is one summer camp you do not want to miss!

מבית ההפקות של וויל פארל מגיעה קומדיה פרועה במיוחד.

הקיץ מתחיל ומיטב כשרונות צעירים בשלל גילאים מתאספים מכל פינה של ארה"ב כדי להשתתף במחנה קיץ בצפון מדינת ניו יורק שכל כולו מוקדש לתיאטרון. הילדים שנשמתם טמונה עמוק בתוך מחזות הזמר של ברודווי וחולמים על קריירה באור הזרקורים לא יודעים שהמקום נמצא בפשיטת רגל. המייסדת האגדית שלו ג'ואן (איימי סדריס) בתרדמת בבית חולים, ועל בנה חסר האחריות מוטלת המשימה לשמור על המקום. יחד עם הילדים הצעירים מגיעים גם המדריכים האקסצנטריים הקבועים, אסופת שחקנים לא ממש מוצלחים שאמורים להעביר סדנאות לילדים המוכשרים מהם. המטרה היא כמו בכל קיץ להעלות מחזמר מקורי בסוף המחנה.


זהו סרטם הראשון באורך מלא של השחקנית מולי גורדון ("שבעה בייבי") וניק ליברמן, והוא חוגג בצורה אותנטית את עולם התיאטרון. החניכים והחונכים מאוהבים בקסם של התיאטרון, אבל זקוקים מעת לעת גם למצוא את הביטחון שלהם בעצמם.

צוות שחקנים קומי מנצח, יצירתיות חסרת גבולות, דמויות מטורפות ושפע סיטואציות אבסורדיות, סוחטים מקהל צחוק מתגלגל. את מחנה הקיץ הזה לא תרצו להפסיד.

bottom of page